• kompletowanie, nanoszenie dekretów oraz księgowanie dokumentów,
• wprowadzanie dowodów księgowych do systemu finansowo-księgowego,
• prowadzenie rozliczeń z tytułu wstrzymanych kaucji gwarancyjnych,
• bieżąca analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych,
• uzgadnianie kont i kontrola rozrachunków,
• kontakt z innymi działami wewnątrz firmy,
• aktywne wsparcie w czynnościach i zadaniach realizowanych przez Dział Księgowości.
• wykształcenie kierunkowe,
• co najmniej dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
• dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel, znajomość programu Comarch Optima będzie dodatkowym atutem,
• samodzielność i odpowiedzialność,
• znakomita organizacja pracy własnej,
• wysokie kompetencje komunikacyjne.
• przyjazne środowisko pracy, partnerską atmosferę współpracy,
• odpowiedzialne i samodzielne stanowisko,
• umowę o pracę,
• odpowiednie narzędzia pracy.